GTV BUS dla biznesu

Blog

Transport jako element employer brandingu - article photo

Środowisko biznesowe jest obecnie bardzo konkurencyjne. Firmy niejednokrotnie muszą walczyć o największe talenty. Dlatego też dodatkowe benefity dla pracowników odgrywają kluczową rolę w budowaniu silnej marki pracodawcy, czyli tzw. employer brandingu. W jaki sposób transport może stać się atrakcyjnym elementem wizerunku pracodawcy i co to oznacza dla potencjalnych oraz obecnych pracowników?

Dostępność dla każdego – praca bez barier

Firmy oferujące wsparcie w transporcie mogą przyciągnąć tych, którzy chcieliby podjąć pracę, ale napotykają na barierę w postaci braku własnego środka transportu. Zapewnienie firmowych rozwiązań transportowych lub wsparcie w organizacji przewozów do miejsca pracy, otwiera drzwi dla szerszego grona kandydatów, podkreślając otwartość firmy i troskę o potrzeby pracowników.

Zmniejszenie fluktuacji pracowników

Każdy pracodawca przyzna, że koszty pozyskania nowego pracownika są obecnie ogromne. Dlatego też ważne jest, by firmy wyróżniły się benefitami, które sprawią, że sprawdzeni pracownicy będą chcieli zostać w niej na dłużej. Jednymi z kluczowych elementów, jakie pracownicy biorą pod uwagę to stabilność zatrudnienia i poczucie bezpieczeństwa. Firmy, które oferują kompleksowe rozwiązania transportowe dla pracowników wyjeżdżających za granicę, wysyłają jasny sygnał: dbamy o wasz dobrostan i chcemy ułatwić wam proces adaptacji w nowym miejscu. Takie podejście nie tylko ułatwia logistykę, ale również buduje zaufanie i lojalność pracowników, co w dłuższej perspektywie przekłada się na niższą fluktuację. A dobry pracownik jest dla każdego pracodawcy na wagę złota!

Wspieranie zrównoważonego rozwoju i kwestii środowiskowych

Ekologia i zrównoważony rozwój to tematy, które zyskują na znaczeniu zarówno w firmach, jak i wśród pracowników. Pracodawcy, którzy wdrażają i promują ekologiczne opcje transportu dla swoich pracowników, takie jak transport zbiorowy i korzystanie z pojazdów elektrycznych, mogą znacząco wzmocnić swój wizerunek jako pracodawca dbający o środowisko. Takie działania nie tylko przyczyniają się do redukcji śladu węglowego, ale również mogą przyciągnąć pracowników, dla których kwestie ekologiczne są ważne.

Rozwój transportu pracowniczego może przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy. W czasach, gdy konkurencja o talenty jest zacięta, a pracownicy coraz bardziej cenią sobie elastyczność i troskę o środowisko, takie podejście może okazać się decydującym czynnikiem w budowaniu silnego employer brandingu.

GTV Bus jako doświadczona firma specjalizująca się w transporcie pracowniczym gwarantuje elastyczny i komfortowy przejazd na terenie kraju. Dzięki naszemu wsparciu możesz mieć pewność, że Twoi pracownicy dotrą na miejsce bezpiecznie i na czas.

Podobne wpisy

Przewóz pracowników jako część strategii CSR - article photo

Jeśli masz inne pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi w naszej Bazie Wiedzy, napisz – postaramy się uzupełnić!