GTV BUS dla biznesu

Jaki jest standardowy termin płatności faktury w GTV BUS?

Standardowy termin płatności faktury wynosi 7 dni. To daje klientom wystarczająco dużo czasu na sfinalizowanie płatności, co jest szczególnie ważne dla klientów, którzy często korzystają z faktur zbiorczych i mają nieregularny harmonogramy pracy swoich pracowników.

Jaki jest najpóźniejszy termin zgłoszenia przejazdu pracownika w GTV BUS podczas transportu do Niemiec, Niderlandów czy Belgii?

Przejazd pracownika (rezerwację) można zgłosić najpóźniej do dnia poprzedzającego wyjazd. To pozwala na elastyczne planowanie i organizację transportu pracowników. Dla klientów, którzy często muszą dostosowywać swoje plany do zmieniających się harmonogramów pracy, ta elastyczność jest niezwykle cenna.

Jak mogę zarezerwować transport pracowników do Niemiec, Niderlandów czy Belgii z GTV BUS?

Rezerwacje przejazdu można dokonać drogą mailową, za pośrednictwem dedykowanego Panelu Rezerwacji lub przez www.sklep.gtvbus.pl. To zapewnia elastyczność i wygodę w procesie rezerwacji. Dla klientów, którzy często mają ograniczony czas, możliwość szybkiego i łatwego dokonania rezerwacji online, opcja korzystania z Panelu Rezerwacji jest niezwykle cenna.

Czy można zapłacić u kierowcy za przejazd?

Nie, płatność za przejazd odbywa się wyłącznie drogą on-line. To zapewnia bezpieczeństwo transakcji i pozwala na szybkie potwierdzenie rezerwacji.